کمیته پیشگیری از غرق‌ شدگی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان مسئول واحدهای ستادی صبح امروز در ستاد شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی؛ در این نشست که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد با هدف بررسی راهکارهای مؤثر برای پیشگیری از حوادث غرق‌شدگی، بر لزوم افزایش آموزش‌های عمومی و ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به خطرات محیط‌های آبی تأکید شد.

در این جلسه مهندس علی آبشنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان، یکی از اهداف اصلی این جلسه را کاهش آمار حوادث ناگوار از طریق اطلاع‌رسانی همگانی و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه عنوان کرد.

در پایان این نشست، برنامه‌های متنوعی برای ارتقای آگاهی عمومی در میان کارکنان، خانواده‌ها، مدارس و گروه‌های آسیب‌پذیر ارائه شد که در دستور کار قرار خواهند گرفت.

تصاویر پیوست